6.12.2016

Cihan DEMİRCİ'nin 3. Kitabı "Bana Güldüğünü Söyle"


Cihan DEMİRCİ'nin "Çocuklar İçin Fıkralar" dizisindeki 3. kitabı "Bana Güldüğünü Söyle" Kitapçılarda!.

Salı 06.12.2016 CartoonColors
2017'de mizah yolculuğu serüveninde hem yazar, hem de çizer olarak 39. yıla girecek olan mizah ustası Cihan DEMİRCİ çocuklar için, zekaya seslenen ince bir "mizah" üretmeye devam ediyor!.. 
Mizah yazarı ve karikatürcü Cihan DEMİRCİ'nin "Çocuklar İçin Fıkralar" adlı dizisindeki 3. kitabı olan "Bana Güldüğünü Söyle" Kırmızı Kedi Yayınevi'nden okurla buluştu. Cihan Demirci'nin 47. kitabı olan "Bana Güldüğünü Söyle" de, yazar-çizer Cihan DEMİRTCİ'nin çocuklar için ürettiği özgün fıkralarla, çizimleri yer alıyor. 

Mizahın en "eski" türü olan fıkra bu topraklarda 800 yılı çoktan devirdi, kısa ve vurucu bir tür olan fıkrayı çocuklara sevdirme derdinde olan, bugüne dek bu anlamda 1000'den fazla etkinlik gerçekleştiren mizah ustası Cihan Demirci bu dizinin 4. kitabı olan "Gülmeyen Kalmasın"ı da 2017 yılının Şubat ayı başında yayınlamış olacak. 

BANA GÜLDÜĞÜNÜ SÖYLE
Cihan DEMİRCİ /Kırmızı Kedi Yayınevi / 
Kasım 2016 / 64 Sayfa / 7
"Bana Güldüğünü Söyle"Kırmızı Kedi Yayınevi link adresi:  http://www.kirmizikedi.com/kitap/urun/58bc7b38e778437c991ad3dc753ae421