31.03.2014

'31 Mart Gerici Zaferiniz Kutlu Olsun!.'.. Cihan DEMİRCİ Yazdı..

Hiç bir partinin adamı olmadan ama sağlam bir dünya görüşü altında geldim bu günlere!..
Kendimi hep azınlık hissettim bu coğrafyada. .








"31 Mart gerici zaferiniz kutlu olsun!.
Türkiye tercihini bir kez daha ve körü körüne bir inatla uçurumdan aşağı atlamayı seçmekle; zorbadan zorbalıktan, hırsızdan hırsızlıktan, baskıdan baskıcıdan, soygundan soyguncudan, yalandan yalancıdan, sahtekardan sahtekarlıktan, talandan talancıdan, ranttan ve rantçıdan yana yaptı.

Demek ki bu ülke bundan daha ötesini istemiyor..
Ona en ufak bir şans bile vermiyor. Bu karanlık tabloya katkı sağlayan herkes balkonuna kına yaksın.. Betonlara gelsin.. Üstüne AVM'ler yapılsın.. Bir tarafından üçüncü köprünün ayağı geçsin.. Ayakkabı kutularında boğulsun..

Bu ülke katillerin, canilerin, hırsızların cenneti. Bizim gibilerin ise cehennemidir. Bundan sonra bu ülkenin çağdaşlıktan, aydınlıktan, doğruluktan ve yaşamına sahip çıkma onurundan olan insanlarını çok daha da kötü günler bekliyor.

Zaten hep kötünün kötüsünü yaşayarak bugünlere geldik. Küçük bir soluk alma umudumuz da tamamen karanlık, şaibeli bir seçimle yok edilmiştir.
Yüksek Seçim Kurulu (YSK) tarihinden bu yana ilk kez bir seçimde bir haber ajansının
gölgesinde kalıp yok olmuştur.

(Karikatür; Cihan DEMİRCİ)

Kaybetmeyi bilmeyenler iktidardaysa, bu ülkede 100 tane seçim yapsanız boşunadır.
Oyumuzun zerre kadar değeri yoktur. Ülkede oluşturulan kara düzende her şey tezgah ve
sahtekarlık üzerine inşa edilmiştir. Ülkede bir tane kurum bırakılmamıştır. Kendinden olmayanı istemeyen, dışlayan, yok eden, adalet nedir bilmeyen, insan haklarından zerre kadar nasip almamış bir zorba düzen tarafından kuşatılmış yaşamlarımız tehdit altındadır.
Demek ki; geçen yıl bu ülkede yaşanan Gezi Direnişi de sadece bir rüya imiş.. Bir rüya gördük.
Bu ülke uyanacak diye umutlandık. Ama bu direniş de baskı ve zulüm ortamı altında yok edildi.

Hayatımı bile doğru dürüst yaşamadan; ömrümü sorunlarına adadığım, hep güzel günleri için yazıp- çizdiğim bu ülkeye dair bir umudum ve inancım kalmadı.
Buralarda (Facebook'ta) bir şeyler paylaşmanın da, yaptığımız her şeyi ciddiye alıp, bu ülke için çabalamanın da hiç bir  değeri yok.

Bu uğurda tertemiz gençler yok olup gittiler. Benimse ömrüm çürüdü. İşsiz kaldım, kimsesiz kaldım. yapayalnız satırlara, çizgilere sarıldım.
Lanet olsun, içine kokuşmuşluk girmiş bu coğrafyaya!
Lanet olsun, bu ülkede 'Halk' tanımını hak etmeyip, içi boş yığınlardan başka bir bok
olamamışlara..


Bundan sonra beni buralarda (Facebook'ta) daha az görürsünüz. Bu öfkeyi atlatmam hiç kolay değil. İnsanım makine değil. Çok yoruldum, çok yıprandım.
Hiç bir partinin adamı olmadan ama sağlam bir dünya görüşü altında geldim bu günlere!..
Kendimi hep azınlık hissettim bu coğrafyada. Yanılmak istedim hep ama yanılmadığım bir kez daha ortaya çıktı. Bu ülkede hep üstüne basılan azınlıklıklardan biriyim ve o şekilde dimdik, bildiğim gibi noktalayacağım kalan ömrümü. Dik durmasını bilmeyen öküzleşmiş bir ülke düşünsün bundan sonra, burnuna kadar boka battığı bu derin çukurda gerisini!. "
(C. D. 31.03.2014)

-->(Cihan DEMİRCİ/Mizah Haber)
-->(Cihan DEMİRCİ/Facebook)
-->(Muammer KOTBAŞ 30. Yıl Manifestosu/KotbasArtColors)

Cihan DEMİRCİ