"İbrahim HACIOSMANOĞLU".. Salih KÜTÜKÇÜ Çizdi

Salih KÜTÜKÇÜ'nün çizgileriyle..
Trabzonspor Kulübü Başkanı İbrahim HACIOSMANOĞLU..


Pazar 01.11.2015 Cartoon Colors
Trabzonspor'un Gaziantepspor maçında (28 Ekim 2015) son dakikadaki penaltısını vermeyen hakem Çağatay ŞAHAN ve yardımcılarını, Hüseyin Avni AKER Stadyumu'nda 4 saat mahsur kalmalarına neden olduğu iddia edilen Trabzonspor Kulübü Başkanı İbrahim HACIOSMANOĞLU'nun bu davranışı tepkilere yol açtı. Hakemlerin, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip ERDOĞAN'ın telefonunun kurtardığı ortaya çıktı.


HACIOSMANOĞLUmaçın ardından Bordo-Mavili yöneticileri aradığını ve talimat verdiğini ifade ederek "Yöneticilerime, 'Trabzon'un misafirperverliğini gösterin, çayını, kahvesini yemeğini ısmarlayın, sabaha kadar, ben gelene kadar o hakem, o stattan çıkmayacak' dedim. Ama benim de saygı duyduğum, gönül bağım olan, o değerli insanın beni aradıktan sonra, 'hem Türkiye hem dünya genelinde büyük rezillik yaşamayalım. Ama yanlışların da hesabı sorulacak' sözü üzerine ben de arkadaşları aradım. Bizi katleden şahısların, Trabzonlu'ya yakışan şekilde en ufak fiziki müdahalede bulunulmadan bu şehri terk etmelerine izin verdik" dedi.
HACIOSMANOĞLU'nun, " Öleceksek de adam gibi öleceğiz, kadın gibi yaşamayacağız. Bizi kadın gibi yaşatmaya da kimsenin gücü yetmez." sözleriyle de kadınlardan tepki aldı ve ülke gündemine oturdu.
Trabzonspor Başkanı İbrahim HACIOSMANOĞLU’nu Futbol Federasyonu kanadında da ağır cezalar bekliyor.

İlgili Haber/HaberTürk.com
İbrahim HACIOSMANOĞLU/Vikipedi
Trabzonspor/Vikipedi

İbrahim HACIOSMANOĞLU
Trabzonspor Futbol Kulübü Başkanı
(Çizen, Salih KÜTÜKÇÜ)