Vahit AKÇA Çizdi.. "Can Baba"



Can YÜCEL.. 
(21 Ağustos 1926 / 12 Ağustos 1999..
Modern Türk Şair..

Çarşamba 12.08.2015 CartoonColors
Mülkiyeliler Lokali'nde vbir Anason Konçertosu

Çenemin altında kaldı
Bir "Can YÜCEL izi"
Rakının izindeyim o günden beri
İçerken Baba'yla aynı masada
Rakılarımız yakınlaştı birbirine
Fakat O içtiğim rakıları görmedi
Ve ben kalktığımda önümdeki hayatın basamaklarını
Düştüm
Yarıldı çenemin altı
Boynum kan
Başım can duman
Bir kaldırdım ki kendini bulmuş kafamı
Tepemde bir "Büyük" Can YÜCEL'le
Bir "Küçük" Aziz NESİN
Bir YÜCEL'dim ki sorma Aziz'im
Tam cennetimi buldum derken
Hay anasonun anasına
Girdi görüş menzilime
Bir zebani garson
Ve peçetesini uzattı
Kanımın son dublesine
Sonra çenemi tutamadım da
Can havliyle bu şiiri yazdım
Masadaki hesabımıza
Herkesin bıraktığı iz
Kendi çenesine
O halde dublesiyle canıma değsin
Şerefine Can Baba
Baba Can!..

Cihan DEMİRCİ/2003

- Can YÜCEL/Vikipedi-TR
- Can YÜCEL'in ölümünün 16. Yılı/CNN Türk.com

'Can YÜCEL'
(Çizen, Vahit AKÇA)


Can YÜCEL
***