"Emek ve Dayanışma Günü" Çizimleri

"1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlamaları"nın Taksim'de yapılmasına yine yasak getirildi..



Çarşamba 29.04.2015 CartoonColors
İstanbul Valiliği, Taksim Meydanı'nın Sivil Toplum Kuruluşları ve sendikalar tarafından "1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü Kutlamaları" için talep edilmesiyle ilgili yazılı bir açıklama yaptı.

Taksim Bölgesinde yapılacak bir toplantı ve gösterinin kontrol edilememesi halinde; 
1- Katılımcılar ve bu alanda bulunan diğer insanların tahliyesinde ciddi zorluklar yaşanır, 
2- Can ve mal güvenliği tehlikeye girer,
3- Kamu düzeni ciddi olarak bozulur, 
4- Kamu güvenliğinin korunması da imkânsız bir hal alır, 
5- Bu alan konumu itibariyle yüksek katılımlı toplantı ve gösterilere uygun değil, 
6- Bölgede araç ve yaya akışı çok yoğun, turizm potansiyeli yüksek ve turistik oteller 24 saat faaliyet gösteriyor.

İlgili Haber / DHA.com
İngiltere'den Uyarı / Radikal.com
2011 ve 2012'de Taksim Manşetleri / Oda TV.com
---

Tır'lar dolusu bariyerler, günler öncesinden
Taksim Alanı'nına taşınmıştı.

---

   

   

Vahit AKÇA
(Çizim Tar: 01.05.2015)

(Yayın Tarihi: 03.05.2015)
"Ustalardan birinin sözü diye anımsıyorum,
Eray ÖZBEK olabilir; 'İlk aklınıza gelen çizgiyi
hemen yollamayın, ama yollamak için de geç
kalmayın, başka biri aynı espriyi bulmuş olabilir!'
gibi bir sözdü.
1 Mayıs'a bu sene iştirak edememiş olmanın
dayanılmaz doluluğu ve televizyondaki 'İç Açıcı'
görüntülerin de yardımıyla oturdum bir yığın çizim
eskizi yaptım.
Matbaada o sıra basılacak olan Aphrodisias
kitabının düzeltmelerinden dolayı bir türlü elim
gitmedi. Çizim eskizi 3 gündür durduğu yerde durdu.
Bugün sevgili Latif DEMİRCİ'nin bir selfie
çizimini görünce önce şok oldum sonra da sevindim..
Çizgimi göndermek istemedim önce, sonra yine de
 'Yollamamazlık Etmemeliyim' diye düşündüm.
İşte o eskiz!..
Benzerdir ama (ç)alıntı asla!.."




   

Vahit AKÇA
01.05.2015"İnsanlığın öldüğü günde
'hayvandan' insanlık dersi!.."



   

   

   

   

  

   

   

   

   
   

   

   

   
   


   

   


   
   

   

    

     


AFİŞLER

   

   

  

   

   


   

   

---
TEMATİK KARİKATÜRLER >>>